IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do
treści oferty w następującym zakresie:
1) obniżenia ceny w przypadku zastosowania promocji lub obniżki cen;
2) danych kontaktowych i danych osób wskazanych przez strony do
realizacji umowy – w przypadku ich zmiany w wyniku rozwiązania stosunku
prawnego z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej
umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze Zamawiającego lub
Wykonawcy;
3) zmiany numeru katalogowego – w przypadku jego zmiany nie powodującej
zmiany przedmiotu umowy;
4) zmiany okresu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie
obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 kwota stanowiąca 80 % kwoty
łącznej ceny brutto nie zostanie wykorzystana;
5) nazwy produktu lub producenta, w przypadku gdy zmianie ulegnie nazwa
produktu lub nazwa producenta jednak sam produkt pozostanie
niezmieniony;
6) zmiany ilości poszczególnych pozycji przedmiotu umowy w ramach danego
pakietu przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości pakietu;
7) zmiany stawki podatku VAT i związanym z tym wzrostem lub obniżeniem
cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i
usług, opublikowanej po terminie składania ofert, na zasadach opisanych w
ust. 4-10 niniejszego paragrafu.
2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego zgodą
w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez
Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono
produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o identycznych
bądź lepszych parametrach technicznych, przy czym cena zmienionego
przedmiotu umowy nie może przekraczać ceny towaru, na który została
zawarta umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru
objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt.
3. W przypadku wydłużeniu okresu obowiązywania umowy zgodnie z ust. 1
oraz gdy w okresie jej obowiązywania umowy nastąpi zmiana:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne,
oraz jeżeli zmiana ta lub zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę – zastosowanie mają zasady wprowadzania
zmian wysokości wynagrodzenia na-leżnego Wykonawcy określone w ust. 4-10
niniejszego paragrafu.
4. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w
przypadku określonym w ust. 3 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam
przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę powodując ich zwiększenie lub obniżenie w stosunku do
szacowanych przez niego przy składaniu oferty.
5. Przy określeniu wpływu zmian określonych w ust. 3 niniejszego
paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą
uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w
realizacji zamówienia.
6. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w
ust. 3 będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia
przez Wykonawcę.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę
umowy. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie oraz
propozycję zmiany umowy, w szczególności w zakresie wysokości
wynagrodzenia.
8. W przypadkach określonych w ust. 3 Wykonawca wraz ze złożonym
wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty
wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem
przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać
Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego
zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest określić:
1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów
wykonania umowy oraz założenia co do wysokości przyszłych kosztów
wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość
przyjętych założeń;
2) wykazanie wpływu zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez
Wykonawcę;
3) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany umowy oraz wykazanie
adekwatności propozycji zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez
Wykonawcę.
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie otrzymanych
dokumentów w szczególności poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień,
informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych
za zgodność z oryginałami).
9. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany
wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawierać co najmniej
propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz
powołanie zmian przepisów. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o
udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów
(oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z
oryginałami) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o
których mowa w ust. 3 są uzasadnione.
10. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich
nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-02-16, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający
nie wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału
w postępowaniu, ponieważ nie określił warunków udziału.