IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymaganie
dotyczące wadium
1 Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia
wadium przed
upływem terminu składania ofert.
2 Wadium należy wnieść w wybranej formie określonej w art. 45 ust. 6
ustawy
– Prawo zamówień publicznych.
3 Kwota wadium wynosi 10.000,00 zł.
4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na
rachunek bankowy:
Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Bydgoszczy, nr
rachunku:
70 1030 1090 0000 0000 0124 4209.
5 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty
termin uznania
rachunku Zamawiającego.
6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w
następujący sposób: oryginał dokumentu - w Kasie Zamawiającego ( wejście
A – 2 piętro) , kserokopię dokumentu wadium dołączyć do składanej
oferty.
7 Zwrot wadium lub ewentualne jego zatrzymanie następuje zgodnie z
art. 46 ustawy Pzp.
8 Brak wniesienia wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy
spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
jakość higieniczno-epidemiczna | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści
oferty:
1) w zakresie obniżenia ceny;
2) w zakresie osób wskazanych przez strony do kontaktów i nadzoru nad
realizacją umowy;
3) w zakresie zmiany godzin odbioru bielizny brudnej i dostaw bielizny
czystej;
4) w zakresie ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z
dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie
miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
5) w zakresie ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, opublikowanej po terminie
składania ofert, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę,
6) w zakresie terminu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie
obowiązywania umowy wskazanym w zdaniu pierwszym ust. 1 § 2 kwota
stanowiąca 80% kwoty łącznej ceny brutto określonej § 8 umowy nie
zostanie wykorzystana, umowa może zostać przedłużenia o maksymalnie 6
kolejnych miesięcy bez zmiany cen jednostkowych, z zastrzeżeniem § 2
ust. 1 zdanie drugie.
2. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w
przypadku określonym w pkt 4) lub 5) ust. 1 niniejszego paragrafu, o ile
zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę powodujące ich zwiększenie lub obniżenie w
stopniu większym niż o 10% w stosunku do szacowanych przez niego przy
składaniu oferty.
3. Przy określeniu wpływu zmian określonych w pkt 4) lub 5) ust. 1
niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie
będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą
bezpośrednio w realizacji zamówienia.
4. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w
pkt 4) lub 5) ust. 1 z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 i 3 niniejszego
paragrafu, będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania
zamówienia przez Wykonawcę.
5. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić każda ze stron. Wniosek
powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie.
6. W przypadkach określonych w pkt 4) i 5) ust. 1 Wykonawca wraz ze
złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na
koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z
wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu
wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty
wykonania przez niego zamówienia.
7. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest określić:
1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów
wykonania umowy oraz założenia co do wysokości przyszłych kosztów
wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość
przyjętych założeń;
2) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany umowy oraz wykazanie
adekwatności propozycji zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez
Wykonawcę.
8. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie otrzymanych
dokumentów w szczególności poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień,
informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych
za zgodność z oryginałami).
9. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich
nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-02-02, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: